Aviz amatorilor!!!

Protected by CopyrightSpot
Respectati sursa si investiti-o cu un link. Oricine copiaza stiri de pe alte bloguri si si le insuseste isi poate pierde blogul, conform legilor in vigoare.

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 9 decembrie 2011

Tricouri The Vampire Diaries

Vampire Diaries Convention T-Shirt Size Medium

Foarte multa lume imi scrie pe mail sau messenger si ma intreaba de unde pot cumpara tricouri The Vampire Diaries. Din cate stiu eu, nu sunt disponibile in Romania, nu am vazut niciun site romanesc care sa le aibe si nici prin magazine.

Am gasit un tricou pe Amazon, la 24,95 $, dar nu stiu daca fac livrari in Romania.


Tricourile pe care le-am postat aici le-am gasit pe Google la momentul respectiv, dar nu m-am interesat despre modalitatile de a cumpara unul. Lucrul asta se intampla in urma cu un an, postul e destul de vechi.

Deci...nu stiu de unde puteti cumpara tricouri TVD, dar stiu ca puteti sa va duceti la orice magazin de imprimat tricouri cu poza pe care o doriti si...voila!

Niciun comentariu:

Infometeaza un vampir- doneaza sange

Image and video hosting by TinyPic