Aviz amatorilor!!!

Protected by CopyrightSpot
Respectati sursa si investiti-o cu un link. Oricine copiaza stiri de pe alte bloguri si si le insuseste isi poate pierde blogul, conform legilor in vigoare.

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 12 februarie 2010

Jurnalele Vampirilor de L..J. Smith


Poate stiti sau nu, serialul "The vampire diaries" a fost facut dupa cartile " The vampire diaries" de L. J. Smith. La cerinta mai multor fani, Editura Leda a fost de acord sa traduca cartile. Primul volum se numeste " Trezirea" si se poate comanda aici .
Costa foarte putin, iar la editura Corint, implicand si Leda, taxele postale sunt suportate de editura. As spune " Wow" daca as fi in locul vostru, pentru ca la fel am zis si eu. Eu, una, mi-am comandat-o, pentru ca precomenzile se vor putea face doar pana pe 15 februarie. Pana atunci beneficiem de reducere speciala de 25%. Dupa aceasta data, reducerea acordata va fi cea obisnuita, de 20%.


Sursa

Postat de Alexya

Niciun comentariu:

Infometeaza un vampir- doneaza sange

Image and video hosting by TinyPic