Aviz amatorilor!!!

Protected by CopyrightSpot
Respectati sursa si investiti-o cu un link. Oricine copiaza stiri de pe alte bloguri si si le insuseste isi poate pierde blogul, conform legilor in vigoare.

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 7 martie 2010

Blog dedicat prietenei mele, Ramona


Hey everyone. Imi pare rau ca am fost asa lenesa in ultima vreme, si stiu ca cel mai greu i-a fost Ramonei :( . Dar am facut ceva ce sper din suflet sa-i plac si sa va placa si voua. I love Ramona's fiction este un blog dedicat ficurilor ei :D . Acolo veti afla tot posibilul despre creatiile si chiar despre hobby-urile ei. In concluzie, despre ea. V-am pupat si sper sa va placa.

Postat Alexya

3 comentarii:

Ramona spunea...

Te-as omori daca nu te-am iubi atat de mult, Alexya!! Nu sunt atat de importanta pe cat ai scris tu acolo...nici macar atat de importanta ca sa merit un site...stiu ca ar trebui sa iti multumesc...dar nu ma pot trezi din uimire...

potenta spunea...

ha ha abia asteptam sa vedem cu ce ne uimesti...:)

Anonim spunea...

Te-ai supara daca te-as intreba la ce ai vrut sa te referi? Sunt confuza. Mersi mult.
Alexya

Infometeaza un vampir- doneaza sange

Image and video hosting by TinyPic