Aviz amatorilor!!!

Protected by CopyrightSpot
Respectati sursa si investiti-o cu un link. Oricine copiaza stiri de pe alte bloguri si si le insuseste isi poate pierde blogul, conform legilor in vigoare.

Faceți căutări pe acest blog

luni, 12 iulie 2010

Interviu cu L.J. Smith


Ce te inspira sa scrii?
Nu sunt sigura care este sursa inspiratiei pentru personajele mele, in special pentru cele negative. Poate vin de undeva din inconstientul meu. Imi plac baietii rai, iar Gabriel este un prim exemplu. Am vrut sa creez un vampir care sa nu suga sangele, ci energia. A fost distractiv sa scriu.

Se schimba vampirii de-a lungul timpului?
Ei bine, daca te intorci sa privesti la primul vampir, Dracula al lui Bram Stocker, el era crud si malefic, deloc romantic.Cred ca in timp vampirii pot deveni romantici, iar fiecare scriitor poate adauga reguli noi vampirilor din opera sa.

In cat timp scrii o carte?
Am scris primele trei carti din serie in noua luni. Cate trei luni pentru fiecare. Dar aveau un numar redus de pagini, iar astazi scriu carti mai lungi, de cca. 600 de pagini. Iar timpul este mai lung, cate sase sau sapte luni pentru fiecare.


Traducere proprie de la sursa

Niciun comentariu:

Infometeaza un vampir- doneaza sange

Image and video hosting by TinyPic